Ledige stillinger og praktik
Teatret OM søger en PR- og marketingmedarbejder til 15 timer
Har du lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads, hvor to dage ikke er ens? Nyder du at formidle de gode historier – også før de rammer de skrå brædder?
På Teatret OM kan vi tilbyde en afvekslende hverdag i et inspirerende, kreativt, og internationalt miljø.
Vi søger en person til at varetage følgende PR og marketings-opgaver:
- Planlægning, udførelse og udvikling af vores sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn), samt nyhedsbrev (Mailchimp)
- Promovering af forestillinger og begivenheder, gennem tekstforfatning og visuelt materiale, og Facebook Ads
- Opsøgende kontakt til pressen – både regionalt og bredere
- Indgå, undersøge, og vedligeholde annonceaftaler, med relevante medier
- Vedligeholdelse og opdatering af hjemmeside, i samarbejde med en kollega
- Tage fotos af events og projekter, når relevant
- Ad.hoc. opgaver ved særlige lejligheder
Du
- Kan lide at være en del af en aktiv og kreativ gruppe / tænker ”vi” om teatret
- Er selvstændig og ansvarsbevidst
- Er god til at koordinere og planlægge – især mht. deadlines
- Har et godt kendskab til IT
- Er velskrivende på dansk og engelsk (gerne andre sprog også)
- Er udadvendt og åben og kan omgås idérige mennesker
- Har masser af gå-på-mod og godt humør
- Kender måske lidt til teaterverden
Vi er en dynamisk arbejdsplads bestående af et kunstnerisk team og kolleger indenfor bogholderi, administration, teknik og værksted. Vi arbejder med en relativt lille fast besætning, og du vil derfor opleve, at der kan være et overlap i opgaver. Det betyder, at du ofte arbejder tæt med dine kolleger om enkelte opgaver og projekter. Andre gange arbejder du selvstændigt med egne projekter og opgaver.
Vores hverdag er meget varieret. Der er perioder med fordybelse i nye produktioner og projekter, og flere spilleperioder i løbet af året, hvor store dele af teatret er på turné i kommunen, Danmark og/eller udlandet.
Nogle gange er der altså få mennesker i huset, og andre gange kan der være mellem 5 og 50 gæstekunstnere, f.eks. i forbindelse med produktioner, residensophold, gæstespil, og vores internationale teaterfestival, UR-NAT.
Teatret OM er grundlagt i Italien i 1989 af Sandra Pasini, skuespiller, og Antonella Diana, scenograf og billedkunstner, ud fra interessen og ønsket om en jævnbyrdig skabelsesproces mellem skuespillerens udtryk og scenografien. Se og læs mere om teatret på www.teatretom.dk
Arbejdstid: 15 timer fordelt på 2-3 dage om ugen, som det passer dig.
Løn ifølge gældende overenskomst med Dansk Teater.
Ønsket opstart: 1. oktober eller hurtigst derefter – men vi venter gerne på den rigtige kandidat.
Send ansøgning og CV til admin@teatretom.dk. Vi holder samtaler løbende.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Anne Lambertsen Hjortlund
Administrativ medarbejder – Teatret OM
admin@teatretom.dk
+45 2424 7147
Nyhedsbrev
Modtag seneste nyt om Teatret OMsforestillinger, workshops og aktiviteter